Friday 11 April 2014

THANK YOU U....

Baru tadi Minah Minah bukak FB dan mendapati ada seorang insan menjadikan salah satu artikel Minah sebagai status beliau.


Minah terharu kerana insan ini mengikuti blog Minah. Harapan Minah semoga insan ini akan terus memberi sokongan dan sudi share maklumat kepada Minah untuk terus mengeluarkan artikel. TQ AGAIN....


2 comments:

  1. As salam Minah Brutal. Dengan rendah diri saya merafakkan permohonan maaf atas keterlanjuran dalam menciplak artikel Minah Brutal menjadikan status FB saya. Kesalahan yang saya tidak sedari itu akan menjadi satu pengajaran besar buat saya pada masa hadapan.

    Wassalam.

    Salam hormat.

    megat panjialam

    ReplyDelete
  2. Wsalam tuan Megat Panjialam. Sebenarnya saya tak marah. Malah saya berterima kasih kepada tuan kerana menjadikan artikel saya sebagai status tuan. Ini menandakan tuan mengikuti artikel saya. Tak salah sebenarnya tindakan tuan tu. Malah saya menghargai tindakan tuan. Secara positifnya sebenarnya tuan memberi sokongan kepada saya untuk terus mengeluarkan artikel demi agama, bangsa dan tanahair. Cuma saya harapkan agar tuan terus menyokong saya dan any information, kita boleh share sama2. Bagi saya, inilah sikap positif tuan sebagai seorang pejuang agama dan bangsa. Sebab tu la saya paparkan screen shot fb tuan. Sebenarnya saya tak tau yg tuan jadikan artikel saya sebagai status. Saya hanya tau selepas kawan saya menunjukkan fb tuan kepada saya. Dan saya happy sebenarnya. Sebab tu la saya pun dengan perasaan terujanya terus letakkan screen shot fb tuan sebagai tanda ucapan terima kasih.

    Saya pun memohon maaf kepada tuan kerana meletakkan screenshot fb tuan. Sbb saya pun takut jugak kalau tuan marah dgn tindakan saya. Insyaallah, lepas ni, any info or artikel, kita boleh share.

    Anyway, terima kasih kerana mengikuti blog saya. Semoga Allah memurahkan rezeki dan memberi kesejahteraan kepada tuan.

    Wassalam.

    Salam hormat,


    Minah brutal

    ReplyDelete