Wednesday 22 May 2013

BUKTI ANWAR a.k.a ABANG NON DESPRATE NAK JADI PRIME MINISTER...

JAWAPAN MENGAPA ANWAR SIBUK MENGHENTAM SPR & 

BN





Sejak kempen pilihanraya dimulakan oleh pihak Pakatan Pembangkang sejak 2012 lagi DS Anwar Ibrahim telah mula mengangkut wang dari agen Zionis Yahudi ribuan juta dollar, bagi membiayai pilihanraya ke 13 yang bakal tiba bila-bila masa saja waktu itu, kerana kaum Yahudilah yang paling banyak wang di dunia ini.

Untuk mendapatkan wang dari Agen Zionis Yahudi ini, khususnya dari Israel, walaupun DS Anwar telah diterima menjadi ahli pertubuhan Zionis sebelum ini, namun DS Anwar kena buat kata laluan terlebih dahulu sebagai 'pra syarat'.

Iaitu DS Anwar mestilah membuat kenyataan terbuka melalui Media Antarabangsa (contohnya CNN, BBC, Reuter, UPI, New York Times, Washington Pos, The World Straits Journal d.l.l.) dengan menyeru pemimpin atau masyarakat dunia, agar melindungi Israel dari keganasan umat Palestin.

Selepas kata laluan itu dibuat oleh Anwar melalui media antarabangsa, selang beberapa hari, bantuan berbillion dollar Amerika terus diberikan kepadanya, mengikut jumlah yang beliau mahu..sebutkan saja!!

Dalam hal ini Anwar memerlukan belanja bagi menghadapi BN dalam PRU 13 yang akan diadakan bila-bila masa saja (masa itu), kerana beliau perlu menjadi Perdana Menteri Malaysia terlebih dulu, baharulah negara ini boleh menyuarakan serta membela Negara Yahudi itu secara langsung dari Kuala Lumpur ini.

Anwar kena buktikan janjinya kepada 'TUANNYA' itu bahawa Pakatan Pembangkang yang diterajuinya mestilah berupaya mengalahkan Barisan Nasional yang memerintah Malaysia ini, melalui PRU 13 yang lalu.

Dimanakah mukanya mahu dosorokkan, bagaimanakah maruah dirinya hendak diselamatkan, bagaimanakah alasan hendak dicipta...kerana beliau telah berjanji akan berkuasa kali ini, sebaik saja PRU 13 berlangsung di Malaysia.

TIba-tiba beliau gagal untuk memerintah negara ini, sedangkan wang perbelanjaan berkempen telah diambil berpikul-pikul jumlahnya.

Beliau mesti mencipta alasan, beliau mesti memberikan sebab yang mewajarkan mengapa beliau tidak boleh jadi Perdana Menteri kepada Tuannya.

Beliau wajib mencari kambing hitam untuk disalahkan, agar kewibawaan belaiu dimata pendokong Zionis Yahudi di Amerika, khususnya di Israel tidak terjejas.

Sebab itu kita lihat beliau memanggil sidang akhbar/media baru-baru ini, dan dihadapan para wartawan asing (yang mewakili pelbagai media dan agensi berita antarabangsa), beliau bertempik dengan suara yang lantang menggunakan Bahasa Inggeris, dengan mengatakan satu penipuan besar serta konspirasi jahat SPR dan BN berlaku dalam PRU 13, dengan bertujuan untuk disiarkan oleh media antarabangsa itu, dengan harapan agar 'Tuannya' tidak marah lagi janjinya yang palsu itu, malah dapat menarik simpati Tuannya pula.

Untuk mewajarkan lakonan beliau itu agar kelihatan hidup atau benar, siri bantahan dibuat disana-sini, termasuk di Singapura, dimana kedutaan Israel ada disana, dengan harapan Duta Israel disitu melaporkan kepada Tuan Besarnya, kononnya 'penipuan pilihanraya' berlaku di Malaysia pada PRU 13 yang lalu itu.

Saya menganjurkan, atau nasihatkan DS Anwar, pejamlah mata sekejip dan mengucaplah dua kalimah syahadah serta beristighfarlah..kembalilah ke pangkal jalan..janganlah diturutkan hati untuk terus menerus diperalatkan oleh Zionis Yahudi itu..mereka adalah musuh kita umat Islam ini..merekalah yang membunuh para Nabi yang datangnya dari kaum mereka sendiri..mereka adalah musuh Allah dan Rasul kita.

Bagi saya, busuk-busuk daging, dibasuh dicuci dan akhirnya dimasak dan dimakan juga..begitu jugalah anda wahai DS Anwar, kembalilah ke pangkuan bangsa Melayu yang pernah menyayangi anda dulu..berhentilah menyalahkan UMNO dan BN.

Sepatah kata orang nombor dua parti anda sendiri, Azmin Ali, bahawa "Anwar hendaklah berhenti menyalahkan orang lain kerana pada hakikatnya diri anda sendirilah yang salah..


Setiap orang buat salah..oleh itu kembalilah ke pangkal jalan DS Anwar Ibrahim, sayangilah agama anda, sayangilah bangsa anda, sayangilah negara anda..semuga kedamaian dan kebahagiaan yang dicari dapat ditemui dari tempat asal kita bermula..hati kecil mereka masih bersedia memaafkan anda, asalkan anda kembali dengan hati yang terbuka dan ikhlas..

No comments:

Post a Comment