Wednesday 12 December 2012

PETITION: PETITION TO STOP CAT TORTURE IN CHINA


Ya Allah. Betapa kejamnya manusia terhadap kucing dan anjing. Sanggup jadikan haiwan kesayangan nabi sebagai makanan. Minah mmg berpewatakan kasar. Tapi Minah cukup marah bila manusia memperlakukan haiwan comel tu sebegitu. Bagitu jugak dengan anjing. Walaupun anjing tergolong dalam haiwan najis berat, tapi kita kena ingat. Anjing pun makhluk ciptaan Allah. Oleh itu, Jom la kita support petisyen ni supaya Kucing dan anjing tidak dijadikan makanan. 

Minah bersetuju jika rang undang-undang untuk melindungi haiwan sama ada haiwan terbiar mahupun haiwan yang bertuan diluluskan di parlimen. Kita jadikanlah kisah kucing comel yang bernama Hero sebagai contoh. Hanya kerana mencuri makanan, kedua-dua kakinya dipotong. Nasib baik la ada seorang insan berhati mulia menyelamatkan Hero. 

Minah  harap supaya semua sahabat2 dan followers Minah agar support petisyen ni supaya tiada lagi penganiayaan terhadap haiwan-haiwan ini.. Jom kita support web ni..http://www.causes.com/causes/791536-say-no-to-cat-torture-in-china

No comments:

Post a Comment