Monday, 7 January 2013

HIBURAN DIWAKTU PAGI...

Video ni Ibarat PAS dan PKR. Kerana nakkan harta, sanggup bergaduh adik-beradik... Mcm tu jugak dgn PAKATAN RAKYAT. Tak percaya? Jom kita tgk video nih....


Tapi depa ni, selalunya mmg takkan sedar yg depa akan jumpa orang ni. ibarat dia ni DAP.


Lepas tu, kalau deme menang PRU ni, Minah tak terkejut kalau jadi macam ni....


Masa tu kalau baru nak sedar, tak tau la. mugkin dah terlambat. Moral of the story is, jomlah kita sama2 menjaga keharmonian negara kita dan pertahankan maruah agama Islam dan Bangsa kita iaitu Melayu. Minah tak sanggup negara kita, agama kita dan bangsa kita diperlakukan mcm cerita ni disebabkan perangai Pembangkang yang desprate nakkan kuasa.....



1 comment: