Monday 4 March 2013

NAMPAKNYA SEJARAH SIKITUL NAK BERULANG LAGI....

POLITIK ANWAR SI KITOL POLITIK MENIPU,  MENGHASUT DAN MELAGA2KAN.
Politik Anwar Si Kitol amat mudah, di Semenanjung, si Kitol Anwar jual angan2, mimpi2, harapan2 dan janji2 kosong (seperti penjual Skim Cepat Kaya) bg meraih undi. memang ada yang lurus bendul dan tak berapa cerdik akan tertipu dan terpedaya.

Di Sabah pula, di mana ramai pengundi2 Kristian dan bukan Islam, di samping menjual nama Allah, royalti yang lebih tinggi serta autonomi. Anwar dan pencacai2 nya menggembar gemburkan isu kerakyatan dan pemberian IC kpd Pendatang2 Islam Filipina dgn tujuan menghasut Rakyat Sabah membenci Kerajaan UMNO/BN.

Anwar, sekutu2nya serta pencacai2nya menekan kerajaan pusat supaya mengambil tindakan kpd pendatang2 tersebut.

Bila Kerajaan Pusat mengambil tindakan, Si Kitol Anwar berjumpa pulak beberapa Pemimpin2 Kecewa beberapa puak di Selatan Filipina dengan menghasut mereka bertindak balas dan menjanjikan Autonomi Sabah di bawah Kesultanan Sulu.

Si Kitol Anwar sengaja melaga2kan semua pihak dan menimbulkan suasana begini supaya: Rakyat Sabah marah kpd Kerajaan dengan isu IC dan Kerakyatan dan, Pemimpin2 Politik dan Pejuang Islam Selatan Filipina marah Kerajaan kerana Malaysia mengambil tindakan kpd Rakyat mereka yang ada di Sabah.

SI KITOL ANWAR MEMANG CELAKA DAN BANGSAT.
PENYOKONG2 SERTA PENCACAI2 YANG MENYOKONG NYA JUGA MEMANG CELAKA DAN BANGSAT
sumber ; Ismet Ulam Raja

No comments:

Post a Comment