Monday 22 October 2012

BESARLAH SANGAT JASA POK NIK....

Jasa Terbesar Nik Aziz 

 
Oleh sebab tidak mahu mendahului rasulullah maka Tun Dr. Mahathir letak jawatan ketika menjadi PM selama 22 tahun.  Jumlah tahun Nabi menyampaikan agama selama 23 tahun jadi panduan kepada Tun Dr. Mahathir. Pada ditri Rasulullah itu ada teladan yang baik. 
Solat hajat merangkap solat jahat ahlul PAS sampai padang stadium yang hijau jadi putih kerana warna kopiah pada tahun 1999 pun tidak berjaya turunkan Tun Dr. Mahathir dari jawatannya.Tun Dr. Mahathir umum sendiri tarikh dia mahu turun. 
Kini Nik Aziz sudah cecah 22 tahun. Apakah tak cukup lagi nak jadi MB? Apa lagi yang belum dia buat yang mahu dia buat? 
Jawatan Ulama dan guru agama tentu tak terjejas jika Nik Aziz undur diri dari arena politik. Malah orang ramai pun tak rasa kehilangan sebab Nik Aziz bukan ada jasa pun kepada rakyat .Tukang karut yang buat fatwa halal haram yang mana "sendiri buat sendiri batalkan". 
Ahlul PAS pun kalau di suruh tulis jasa Nik Aziz selama makan gaji MB mati akal nak tulis, tak tau nak tulis apa, sebab memang tak ada jasa. 
Jadi ulama bukannya jasa, itu faedah kepada Nik Aziz dan bukan kepada rakyat. Nik Aziz yang syok di puja di sembah rakyat bukan dapat apa. Dulu Nik Aziz terkenal sebagai Imam besar orang PAS kini semua tahu dia cuma taraf makmum saja di sisi pemimpin Pakatan. 
Malah orang berzina dengan pelacur cina pun tarafnya lagi tinggi dari. Menjadi ketua kepada Nik Aziz dalam Pakatan rakyat. Orang makan kinzir pun boleh suruh arah Nik Aziz. Amat rugi sokong Nik Aziz kerana Nik Aziz membawa penyokongnya ke rumah sembelihan Pakatan rakyat. 
Jika sokong Nik Aziz dapat Nik Aziz tak apa juga, ni sokong Nik Aziz dapat Kit Siang dan Anwar Ibrahim sebagai ketua. Ditambah Karpal singh lagi dan Ambiga. 
Dulu Nik Aziz kata kalau hari ini Tun Dr. Mahathir letak jawatan, esok saya undur diri. Ulama mana boleh bohong, tapi ulama PAs bolehlah sebab dah ada lesen laluan khas masuk syurga. Agaknya dalam PAS takde orang lebih cerdik dari Nik Aziz, sampai takde pengganti lagi 
Oleh sebab orang PAS pun gagal tulis jasa dan hasil kerja Nik Aziz , maka sahlah Nik Aziz ni takde jasa dan takde hasil kerja. Maka elok sangatlah Nik Aziz undur diri. Lepas undur diri elok muhasabah diri.

 

No comments:

Post a Comment