Wednesday 10 October 2012

PADAN MUKA SI ANUWAR KENA SERGAH DENGAN HARON DIN!!!!!


Memang patut pun Si Ketua Penipu terdiam bila dia kena 'sound' dengan Datuk Dr. Harun Din ni. Selama ni lantang sangat dia bercakap.

Kalau sebelum ni, Si Ketua Penipu tu jugak yang sering mendabik dada mengatakan yang KONONnya dia ni seorang pejuang Islam. 

Tapi, bila Haron Din dedahkan tembelang dia, tau pulak dia terdiam. Nampak sangat la dia dah songeh. Itu la, siapa suruh dia suka sangat cakap besar.

Tinggal lagi, kenapa puak - puak PAS tu masih jugak nak sokong Si Ketua Penipu tu sedangkan dia bukan seorang yang tegar nak memperjuangkan Islam?

Adakah PAS hari ini sekadar Gila Kuasa sehingga sanggup mengadaikan benda lain bagi memenuhi tujuan tersebut? Atau adakah mereka ni dah buta belaka?

Kenapa pemimpin - pemimpin PAS seperti Khalid Gereja tu hanya memberikan tumpuan kepada kenyataan Ustaz Nasha sahaja dan tidak kepada kenyataan Dr. Haron Din?

Diorang takut ke nak kritik Dr. Haron Din atau memang hakikatnya diorang bersetuju dengan beliau bahawa Si Ketua Penipu tu bukan seorang pejuang Islam?

Adakah bagi diorang maruah DAPigs tu lebih penting dan perlu diselamatkan dari maruah Si Ketua Penipu tu yang jelas nak meliberalkan Islam secara terang - terangan?

Sudah - sudah la kita kena tipu dek kerakusan pemimpin - pemimpin Parti Angguk Saja macam Si Khalid Gereja tu. Orang macam dia memang jenis manusia yang pentingkan diri sendiri. Bukannya dia nak memperjuangkan Islam sangat pun!!!
 
 
KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini enggan mengulas kenyataan Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din yang menempelaknya bersekongkol dengan penulis Islam berfikiran liberal dari India.

Beliau yang ditemui di lobi Parlimen hanya mengeleng kepalanya dan berlalu pergi, selepas enggan menjawab soalan yang diajukan wartawan Antarapos.
Haron ketika dihubungi Antarapos sebelum ini menyifatkan tindakan Anwar bersekongkol dengan Mobashar Jawed Akbar sebagai tindakan yang tidak direstui PAS.
"Jangan kita rujuk kepada seorang perseorangan seperti Anwar, kerana itu tindakan dia sendiri.
"Anwar pun ada cara dia sebab dia pun bukan tubuh parti Islam tetapi parti Keadilan. Dia rasakan itu boleh mendapat keuntungan (buat) dia, maka dia buat. Itu politik Anwar dan dia tiada asas politiknya kepada Islam. Jadi dia (Anwar) tidak macam kita," kata Haron.
Anwar sebelum ini menjemput Akbar yang merupakan bekas Ahli Parlimen India untuk melancarkan bukunya berjudul,"Tinderbox: The Past and Future of Pakistan".


No comments:

Post a Comment