Thursday 1 November 2012

Adoiyai....

Apalah Dosa Budak ni Sampai Dijadikan Alat Serangan Rafizi Ramli Mafia PKR yg BENGAP Lagi BENGONG Nih????

 Anak Nedim yang juga Cucu kepada Nazri Aziz.


Tiup terompet kata Dato Seri Nazri Aziz Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang juga Chief Parlimen Malaysia. Minah lebih senang memanggil Nazri Aziz sebagai Chief kerana sikap dan sifat beliau yang sememangnya hati kering dan tidak mudah menelan air liur dengan serangan yang dilemparkan pembangkang. KLIK DISINI

Semalam di Parlimen seperti biasa adengan orang luar yang tergila gila nak menjadi Ahli Parlimen meniup trompet yang kononya sangka kala nak mendedahkan itu ini mengenai Chief dengan cerita rekayasa palsu. Rafizi Ramli ataupun Minah lebih suka memanggilnya dengan gelaran Rafizi Gay Jamban amat ghairah dengan mendabik dada didalam bangunan Parlimen Malaysia semalam.

Isu yang Rafizi Gay Jamban ini nyatakan semalam adalah berhubung isu Anak Chief iaitu Mohamad Nedim Mohd Nazri Aziz atau lebih dikenali dengan nama Ned. Isu nya adalah kerana Ned memandu kenderaan mewah kepunyaan Micheal Chia seorang ahli perniagaan dari Sabah. Rafizi Gay Jamban berang kerana Ned anak Chief menggunakan kenderaan Micheal Chia.


Rupanya naik kenderaan orang lain menjadi satu kesalahan bagi Mafia PKR

Hairanlah dengan Rafizi Gay Jamban ini, dimana kesalahan Ned dengan mengguna pakai kenderaan milik orang lain? Ohhh sogokkan? Sogok macam mana kalau dah kenderaan tersebut milik Micheal Chia dan bukannya nama Nedim Mohd Nazri Aziz ataupun Nazri Aziz sendiri?

Rafizi Gay Jamban yang diberi gelaran Peniup Trompet oleh Chief merupakan satu elemen sinonim dalam PKR iaitu menabur fitnah dan rekayasa dan kemudiannya lari bila terkena pada batang hidung sendiri.

Pimpinan PKR naik Jet Peribadi Tauke Cina boleh pulak!!!!

Mengapa Rafizi Gay Jamban tidak mengulas ataupun menegur kepimpinan PKR iaitu Anwar Ibrahim dan beberapa pimpinan PKR yang lain mengenai isu Pesawat Peribadi seorang tauke Cina? Apakah insiden Anwar Ibrahim dan pimpinan PKR lain naik jet peribadi berbeza dengan isu Ned yang menaiki Hummer? Yang beza hanyalah diudara dan satu lagi didaratan namun kedua duanya adalah sama iaitu kenderaan milik orang lain tetapi digunakan oleh orang lain.

Dalam pekara ini seharusnya Rafizi Gay Jamban tidak perlu nak memperagakan sikap ala ala MAFIA dengan mengeluarkan gambar keluarga serta anak Ned iaitu cucu kepada Nazri Aziz sepertimana yang beliau keluarkan didalam blog beliau. Jika ini satu isu serangan peribadi kerana dendam atas kata kata pedas Chief tidak perlu hendak dilanjutkan sampai mendedahkan serta menyerang keluarga Nazri Aziz.

PKR Parti Mafia Dubur a.k.a Mafia Taik Kucing....

Minah sebenarnya terkejut dengan sikap yang dipamerkan oleh Rafizi Gay Jamban kali ini kerana melalui apa yang beliau keluarkan diblog peribadi beliau jelas mengambarkan sikap biadap dan samseng sehingga anak kecil yang tidak tahu apa apa dijadikan umpan untuk menarik perhatian rakyat membaca blog beliau.

Jika benar Rafizi Gay Jamban menyatakan Chief terlibat dalam rasuah dan ada berurusan dengan Micheal Chia maka tanggungjawap Rafizi yang kononya berpendidikan dan juga merupakan Pengarah Strategik PKR adalah membuat laporan kepada pihak SPRM ataupun PDRM.

Naik hairan Minah dengan pihak pihak pembangkang terutamanya PKR yang bertindak ala ala MAFIA sampai melibatkan keluarga yang tidak ada kena mengena dengan perang politik.Kalau Gomo  jelek dengan sikap Trompet yang kebiasaanya dimainkan oleh pihak PKR ini menghasut rakyat tetapi untuk melaporkan kepada pihak berkuasa tetapi enggan, Minah pulak GETIK  dgn deme nih..
Penutup untuk artikel ini:

Nedim Mohd Nazri Aziz dikatakan menggunakan kenderaan Hummer milik Micheal Chia seorang ahli perniagaan. Kata Rafizi Gay Jamban Ned telah melakukan kesalahan dengan menggunakan kenderaan milik orang lain.Minah hanya mahu rakyat tahu jika benarlah tindakan Nedim Mohd Nazri Aziz satu kesalahan mengapa Rafizi Ramli PKR mengeluarkan gambar gambar dibawah ini untuk menjadi tontonan umum.

 Keluarga Nazri Aziz

Budak ni naik Hummer pun salah ke?
Apa kena mengena isu guna kenderaan Hummer dengan kediaman, Keluarga dan paling sadis adalah gambar kanak kanak yang umur baru setahun iaitu anak kepada Ned? Jika salah Nedim Mohd Nazri Aziz kenapa tidak membuat laporan kepada SPRM? Kenapa perlu jadikan keluarga dan anak kecil mangsa politik?

Rakyat berhak menilai tingkah laku MAFIA yang dipamerkan Rafizi Gay Jamban dan gerombolan PKR. Belum lagi menjadi kerajaan sudah bertindak ala ala Mafia. Jika mereka di Putrajaya bagaimana?

Psssttt....Rafizi Gay Jamban nak bertanding dimana? Lawan di Padang Renggas lah kalau berani baru betul Mafia.

Sumber : Papa Gomo


No comments:

Post a Comment