Sunday 25 November 2012

Himpunan Hari Wanita Muda Negara



Hari ni Minah attend Himpunan Hari Wanita Muda Negara. Himpunan hr ni dihadiri oleh wanita muda Dari seluruh Negara dan dia anjurkan oleh Pergerakan Puteri UMNO Malaysia.

Program ini bertujuan menghimpunkan wanita muda yang berbilang bangsa, agama mahupun keturunan yang ada dari seluruh Malaysia untuk meneroka potensi diri serta peranan wanita dalam mencorakkan kemajuan dan perubahan positif negara di samping menyemarakkan lagi semangat patriotisme yang ada dalam diri masing-masing. 



Majlis pembukaan dan ucaptama disempurnakan oleh YABhg. Datin Paduka Seri Rosmah Mansor, Isteri Perdana Menteri selaku Penaung Himpunan manakala perasmian penutup oleh YAB Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak. 


Antara pengisian program Himpunan Wanita Muda Negara 2012 ini adalah forum perniagaan, keusahawanan, program-program motivasi, program-program kesihatan, segmen khas “Di Sebalik Kejayaan Lelaki Berdiri Seorang Wanita”, bengkel-bengkel, pameran-pameran serta mini Konsert.



Antara artis yang membuat persembahan adalah Jimmi Palikat dan Noraniza Idris. Bagi segmen khas
“Di Sebalik Kejayaan Lelaki Berdiri Seorang Wanita”, panel bagi segmen ini adalah Datuk Chef Wan, Datuk Dr Sheikh Muzafar dan Ustaz Fathul Baar

  Yang paling menarik perhatian Minah adalah booth SEJUTA IMPIAN. Mereka Akan edarkan kad kecik pada setiap peserta n Minah pun x terkecuali. Kita boleh tulis apa saja impian kita dlm kad tu. Then Banyak pendedahan yg Minah dpt. 

Hopefully semua wanita2 muda Malaysia yg dtg hr ni Akan gunakan peluang ni sebaik2nya utk meningkatkan Kemajuan diri....

No comments:

Post a Comment