Thursday 8 November 2012

TENGOK NI....

WAN AZIZAH SEBOK BACA SKRIP NAK RAIH SIMPATI RAKYAT, TP ROSMAH YANG BERJAYA MENYENTUH HATI RAKYAT...


Kasihan sungguh apabila melihatkan perbezaan dua alam yang terbentang depan mata petang semalam….

Isteri Penasihat Ekonomi Negeri Selangor yang juga merupakan Presiden PKR, Dr Wan Azizah nampaknya tidak pernah lekang dari menjalankan peranan membaca skrip untuk menutup kesilapan ahli keluarganya sendiri.

Sudah hampir 15 tahun tugas Wan Azizah hanyalah membaca skrip yang disediakan oleh suaminya untuk menipu rakyat, menagih simpati rakyat…, mengemis sokongan rakyat…!!

Kita tidak lupa bagaimana Wan Azizah mula mula berbohong menyatakan Anwar akan diberikan suntikan mengandungi virus Aids sewaktu suaminya ditahan pada malam 20 September 1998…

Sewaktu meletop kisah Anwar liwat Saiful, wanita bernama Wan Azizah dicekup kantoi apabila wartawan bertanyakan dimanakah suamninya pada waktu yang disebut oleh Saiful telah diliwat..? Wan Azizah terketar ketar gelabah tidak dapat memberikan jawapan sehingga memaksa Nurul Izzah mencelah menipu “He was with us…” [Anwar ada bersama mereka].

Manakala apabila bergegar persada politik tanahair setelah tersebar video seks Anwar menutoh enak seorang China Doll, sekali lagi Wan Azizah terpaksa melakonkan watak seorang penipu…, untuk menjawab soalan diamanakah Jam Tangan OMEGA….!!

Kesemua ini dilakukan semata mata mahu melindungi segala kesalahan yang dilakukan oleh ahli keluarganya sendiri. Itulah padahnya apabila sebuah parti politik yang dikuasai oleh sebuah keluarga yang memegang jawatan penting.

Kelmarin Wan Azizah mengemis lagi…!! Lihat dibawah ini, bagaimana terdesaknya wanita ini cuba sedaya upaya meraih simpati diatas kesalahan anak sulungya yang semakin bengong dalam membuat kenyataan.



Inilah balasan Allah swt terhadap segala dosa dosa Anwar, dan Wan Azizah yang selama ini bersubahat melindungi dosa suaminya. Satu per satu dan semakin banyak kesalahan mereka terhidang didepan mata kita sekarang….

Apabila terlalu sibuk untuk melakukan kerja politik, maka hilanglah tumpuan untuk melakukan kerja sebagai pemimpin… Buat diri Wan Azizah dan Anwar, masalah anak mereka kini menjadi prioriti utama.

Oleh itu masalah rakyat terpaksa dilupakan, tidak perlu diberikan tumpuan dan perhatian….


Cuba kita lihat bagaimana prihatin seorang wanita yang bergelar isteri Perdana Menteri ini…..

Mendekati rakyat, memahami masalah dan kepayahan rakyat menjadi fokus utama Datin Seri Rosmah Mansor.

Mangsa mangsa banjir di negeri Selangor jajahan PKR telah mendapat perhatian dan bantuan dari Rosmah semalam. Kalau hendak diharapkan bantuan dari PKR yang sibuk mahu menyelesaikan masalah Nurul Izzah…., maka jawapnya mangsa mangsa banjir ini akan terbiar tanpa sebarang bantuan kerajaan negeri Pakatan Pembangkang itu.

Anda saksikan sendiri segala rakaman dibawah ini…






Lebih banyak foto foto menarik di SINI




No comments:

Post a Comment