Thursday, 15 November 2012

VROOOM VROOOOMMMMM....

IDAMAN KALBU....


Ok. Now Minah nak share favourite Minah selain dari EMCC. Minah jugak sukakan aktiviti lasak. Dulu Minah futsal player. Tp bila kaki Minah Injured, Minah terpaksa lupakan futsal. Tp untuk tingkatkan kecergasan, hari2 Minah ke Gym. Tp bukan nak jd body builder ye. Minah nak fitkan badan n tingkatkan stamina je. kalau buat mcm ni, alamatnya lembik la minah...

Ok. Berbalik pada cite tadi, korang mesti dpt agak kan yg minah suka sgt motor2 besar. Yes. itu mmg minat Minah dari kecik lagi. Sampai sekarang Minah minat. Dalam banyak2 motor, Harley Davidson la idaman Minah. Ok. korang mesti nak tau kan sapa idola minah? 

Jeng jeng jeng....


Korang boleh teka x siapa tuan empunya gambar ni? X dpt teka? 

Inilah idola minah. Pelakon dan Pengacara Dira Abu Zahar. So, Minah harap sgt la satu hari nanti Minah dapat Motor idaman...Amin.....

1 comment: