Sunday 2 September 2012

Celaka punya Pakatan Haram. Dah la nak cuba ubah sejarah lama. Ada hati pulak nak tukar bendera Malaysia.......

BENDERA BARU?????


Ini rupanya salah satu agenda DAP yang chauvanist....
   

Sesukahati je puak pakatan nih. dah elok-elok ada Jalur Gemilang, ada hati pulak nak tukar dengan Bendera baru yang bernama Sang Saka Malaya. Nak balik ke zaman dulu lg ke? Dah elok-elok nama Malaysia, tukar pulak Malaya. Pulak tu  kata pulak  UMNO kantoi dan buta sejarah. Siap kata Bendera Jalur Gemilang diciplak dari bendera US. Memang BODOH la depa nih...



Nak Ubah Sejarah Pulak Dah...

Ini orang memang useless

Ni dengarnya nak tilis balik sejarah Malaysia. Conform la banyak sejarah yang tercatat akan dipadamkan. Hey!  What for you want to lie people about history, while in our family life in colonial times? Maybe kita boleh menipu rakyat, tetapi, sejarah tidak boleh diubah sama sekali. Kalau bendera boleh ditukar, tak mustahil sejarah juga akan cuba diubah.

Semuanya terbukti apabila ADUN DAP Kota Shah Alam M. Manoharan mengeluarkan statement yang mengatakan bahawa  Pakatan Haram akan menukar bendera baru setelah berkuasa diperingkat pusat. Sekali masa malam merdeka, mereka dah expose bendera baru. Maklumat yang diperolehi, bukan bendera saja yang nak ditukar, malah ada lagi perkara yang nak ditukar. Sedangkan Sejarah pun nak ditukar. Contoh yang terdekat, propaganda yang dimainkan dikalangan media sosial dan cetak oleh Pakatan Haram sekarang ialah tarikh kemerdekaan bukan 31 Ogos, tetapi 16 September. Macam tu jugak halnya bila Mat Sabu kata Mat Indera adalah wira Bukit Kepong yang sebenar. bukannya Polis Bukit Kepong yang terkorban.

Semuanya adalah agenda rahsia Pakatan Haram yang mahu menulis semula sejarah negara ini dan seterusnya memadamkan jasa pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN) tetapi tak nak dedahkan sekarang kerana takut rakyat memberontak. Hanya Manoharan dan 5-6 ekor beruk tu je yang dok kibar bendera komunis, tu pun utktuk test market.

Oleh itu, jom kita pakat ramai-ramai tolak politik PAKATAN HARAM yang sememangnya desprate nakkan kuasa untuk memerintah. Akibatnya, yang rugi kita jugak. so, fikir-fikirkan lah....

No comments:

Post a Comment