Wednesday 19 September 2012

Ya Allah.. Apa nak jadi ni???

Kaum Seks Sejenis Lancarkan Hari "V-Neck" Hari Malapetaka 

 


Semua pihak nampaknya cuba mengambil kesempatan terhadap kesan PRU12 yang lalu dan pada pandangan sesetengah yang cuba menangguk di air keruh, kononnya Kerajaan BN sudah lemah dan boleh lakukan apasaja sekarang.

Kini setelah lama berdiam diri kerana teruk dihentam oleh majoriti rakyat Malaysia yang waras dan semua kepercayaan agama, kini golongan yang mengamalkan seks sejenis mula melancarkan siri "pemberontakan perasaan" yang kononnya mereka juga manusia yang wajib diterima gaya hidupnya.

Kaum yang mengamalkan seks sejenis ini mungkin beranggapan bahawa mereka bakal disokong oleh parti pembangkang, pakatan haram yang amat memerlukan sokongan untuk merampas Putrajaya. Saat ini mereka menimbulkan sekali lagi kecelaruan rakyat dan masyarakat berbilang kaum dan kepercayaan. Mereka lancarkan kononnya Hari V-Neck Kebangsaan..atau Malaysia ? 

Hari yang kononnya mengajak semua yang mempunyai naluri seks sejenis bersama menyarung baju T berkolar V dan mungkin akan berarak di KL atau berkumpul di tempat atau di kelab khas bagi golongan tersebut.

Golongan pengamal seks sejenis ini mengambil keputusan ini bersandarkan kononnya mereka tidak bersetuju terhadap kementerian Pelajaran yang mengeluarkan panduan ibubapa kepada anak-anak mereka di sekolah berhubung mengenal ciri-ciri lelaki atau perempuan yang mempunyai tabiat seks yang memalukan dan amat jijik disisi agama.

Mereka menggunakan "hak semarataan" sebagai manusia dan hak ini tidak boleh dicabuli oleh sesiapa. Mereka mendesak agar semua manusia menerima tabiaat seks mereka yang dianggap anugerah Tuhan dan ianya naluri semulajadi. Hak nafsu mereka tidak wajar dicabuli.

Agak terkejut MI bila dalam masa tidak sampai satu jam Facebook yang dilancarkan mereka atas nama 'National Wear V-Neck Day' mendapat sambutan 107 orang berpandukan butang "klik like". Ini menunjukan memang ada gerakan sulit yang meracuni golongan bernafsu kaum yang Allah pernah hancurkan dulu, Luth, agar bangkit dan tonjolkan secara terbuka kehendak seks bebas mereka. 

Facebook yang mereka lancarkan semalam itu dilancarkan oleh "Adam Mosby Sharizman" yang belum dapat dipastikan samada beliau berbangsa dan beragama apa. Seolah-olah nama samaran yang merangkumi nama Islam dan Kristian dan kesamaran nama ini juga seperti nama bangsa Cina yang kristian. MI belum dapat pastikan lagi dan masih menunggu hasil siasatan pihak MI terhadap kumpulan yang melancarkan Facebook ini.
 
Kaum seks sejenis ini dengan mudah menuduh Kementerian Pelajaran Malaysia ini zalim dan pembuli golongan yang kononnya manusia ciptaan Tuhan yang sama melalui aktivis Seksualiti Merdeka, Pheng Khee Teik. Mudah sahaja golongan seks sejenis ini mencari salah Kerajaan BN dan MI yakin aktivis seks jijik ini adalah ejen pakatan haram yang ditugaskan untuk memburukkan Kerajaan Pusat kepada pengamal seks jijik yang lain.

Apa yang Kementerian Pelajaran buat adalah supaya ibubapa mengajar anak hidup dalam keadaan normal dan jangan tersalah atau terjerumus dalam aktiviti songsang, aktiviti seks sejenis tetapi kerana ada unsur luaran yang menangguk di air keruh, maka sepantas yang boleh mereka sengaja menimbulkan polemik ketegangan kemanusiaan. Mereka dengan tanpa rasa malu menuduh Kementerian Pelajaran salah dan melanggar hak kemanusiaan.

Golongan ini cuba manipulasi kempen kesedaran ini dan menuduh Kerajaan Pusat melalui Kementerian Pelajaran membuli dan menganiaya mereka seolah mereka adalah penjenayah. Ini doktrin yang awal dilakukan oleh kaum seks jijik ini. Mereka cuba jauhkan masyarakat dari berfikir dari sudut Agama. Mereka ingin rakyat nampak Kerajaan Pusat menganiaya mereka melalui kempen 'mengenal watak manusia seks bebas" ini.

Buku Panduan itu telah diterbitkan oleh Yayasan Guru Malaysia Bhd dan Majlis Penasihat Ibubapa dan Guru Putrajaya.

Yang amat sedih bila ada peguam yang beragama Islam (mungkin) dan mewakili "Lawyers for Liberty" seolah-olah tidak pernah baca atau belajar tentang kemurkaan Allah swt terhadap golongan seks songsang ini. Beliau dengan angkuh dan tanpa rasa malu terus mengecam Kementerian Pelajaran kerana mengeluarkan buku panduan ibubapa terhadap isu ini :

Berikut antara kandungan yang MI ambil dalam buku garis panduan dalam bahasa Inggeris ;
For gays:
  • Muscular body and a fondness for showing off the body by wearing clothing, such as by wearing V-necks and sleeveless tops
  • A preference for tight and bright coloured clothes
  • An inclination to be attracted to men
  • A tendency to carry big handbags, similar to the kinds used by women
For lesbians:
  • Showing attraction to women
  • Distancing themselves from women other than their girlfriends
  • A preference for hanging out, sleeping and dining with women
  • Absence of feelings for men
 

 
Para jemputan ke majlis resepsi tersebut dibawa ke sebuah restoran makanan Cina di Kuala Lumpur itu dan menerima bungkusan coklat serta nota dalam bahasa Cina bermaksud Tuhan sayang gay.
Baru-baru ini kita telah dikejutkan oleh "pernikahan sejenis" oleh kononnya Paderi Gay yang menetap di Amerika, majlis itu khabarnya dibuat di KL dan ini menambahkan lagi persepsi warga penggemar seks sejenis ini bahawa Malaysia sebuah negara yang boleh diperkotak-katik. Negara yang senang digertak !

Pihak Majlis Agama samada di peringkat Persekutuan ataupun Negeri seolah-olah tidak mampu untuk tangani penyakit yang Allah amat murka ini. Fikirlah dengan hati yang ikhlas, hati yang tawaduq, kenapa Malaysia masih belum diuji dengan malapetaka yang dasyat seperti negara lain yang sentiasa kena murka Allah.

Mampukah negara kita yang aman ini menerima petaka yang tidak masuk dek akal satu hari nanti ? Mampukah parti pas yang kononnya Islam sebagai teras membendung gejala yang jijik ini ? Mereka sendiri bersekongkol dengan pakatan haram yang jelas halatujunya bakal mengundang BALA !
Bagi MI gerakan menekan dan menyalahkan Kerajaan Pusat makin agresif dan tidak masuk akal dan MI mohon rakyat Malaysia yang waras agar jangan terpedaya dengan dakyah kumpulan yang sudah jelas cuba melanggar tatasusila kehidupan normal bagi manusia yang dicipta Allah swt.

Ajarilah anak-anak kita hidup dengan gaya yang sihat dan mendapat keberkatan Ilahi dan ajaklah sahabat-sahabat lain agar hindari amalan seks songsang ini.

Semalam MI telah keluarkan cerita Restoran di Bangsar yang dengan terang-terang menaja kaum seks songsang ini makan secara percuma kononnya atas dasar tidak setuju Kerajaan Pusat mengeluarkan buku garis panduan tersebut.

MI..bila politik lebih utama dari Agama maka manusia akan berani MELAWAN TUHAN YANG SATU !
-Ketika artikel ini MI tulis..sudah hampir 1700 kaum seks jijik ini setuju untuk jayakan HARI MALAPETAKA ini...jangan nanti satu hari kaum ni kata mereka sudah dapat WAHYU menghalalkan cara hidup jijik mereka ini...maklumlah semua orang sudah jual Nabi saw...

No comments:

Post a Comment