Thursday 20 September 2012

Gila ke apa dia nih???

Nabi S.A.W Menjemput Ketua Pemuda PAS Untuk Berdemo..Sah PAS Sesat !!

 


Minggu lepas kita dikejutkan dengan kisah seorang khatib yang membaca khutbah menyatakan bahawa sekumpulan pemimpin Ikhwanul Muslimin telah bermimpi bertemu Rasulullah SAW dan bertanyakan beberapa soalan mengenai kebangkitan Islam di akhir zaman ini. Lalu diberitahunya Rasulullah telah SAW telah bersabda bahawa Islam akan bangkit di Malaysia di zaman Anwar Ibrahim.

Hari ini pula berlaku sekali lagi cerita yang hampir sama. Kali ini pula melibatkan Ketua Pemuda Pas yang serban sebesar buah kelapa. Tapi sayangnya hanya serban yang besar,otak yilek...

Kenyataan yang dibuat olehnya hari ini boleh tahan jugalah sesatnya. Dah setaraf dengan ayah pin.

Berikut adalah kenyataan sesat yang lagi menyesatkan yang disiarkan di Antara Pos,

Isu sama ada Pemuda PAS dijemput oleh Pemuda Umno juga tidak wujud memandangkan pihaknya lebih awal membuat pengumuman untuk berdemo iaitu sebelum jemputan diterima.

“Kami telah umumkan kepada media program itu sejak Rabu 12 sept yang lalu. So (Jadi) apa polemiknya ? Tiba-tiba Isnin lepas (17 Sept) saya dimaklumkan bahawa Pemuda Umno ada mengajak Pemuda PAS untuk turun demo sekali.Itupun saya hanya tahu melalui media.Terima kasihlah jemput kami.Kalau tiada jemputan pun,kami memang akan turun pada 21 September ini,kerana kami terlebih awal telah di "jemput" oleh Nabi kami saw untuk turun menunjuk sikap dan mempertahankan kemuliaan Nabi kami saw. yang dihina sedemikian rupa oleh musuh-musuh Islam.

Puak-puak sesat ini main politik sampai sudah tidak ada batasan lagi. Habis agama dan bangsa dilacurkannya, hinggakan Nabi pun turut diheret sama

 

No comments:

Post a Comment